۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴

امام جمعه انزلی:

اداره کشور باید دانش بنیان باشد

اداره کشور باید دانش بنیان باشد

انزلی- امام جمعه انزلی با تأکید بر اینکه اداره کشور باید دانش بنیان باشد، گفت: برای تحقق شعار سال از شیوه های نوین و کارآمد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری انزلی با بیان اینکه امروزه کشور در شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار دارد، اظهار کرد: در شرایطی که نوک پیکان حملات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت اقتصاد کشور نشانه رفته است مجموعه‌های اقتصادی کشور خط مقدم این مبارزه هستند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: تحقق شعار سال باید با کمک همه مجموعه‌های اقتصادی و به عنوان اولویت کاری دولتمردان دولت سیزدهم باشد.

امام جمعه انزلی به تلاش دشمنان در طول عمر ۴۳ ساله انقلاب اسلامی برای به زانو درآوردن ملت ایران اشاره و تاکید کرد: باید برای تحقق شعار سال از شیوه‌های نوین و کارآمد استفاده شده و معتقدم دانش بنیان، فقط مختص به تولید نیست.

حجت الاسلام شمس الدین تصریح کرد: با وجود نواقص و کاستی‌ها، برای رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و نباید نواقص و آسیب‌هایی که حاصل عملکرد مدیران است را به رهبری و نحوه اداره جامعه توسط رهبر انقلاب نسبت داد.

وی با بیان اینکه اداره کشور نیز باید دانش بنیان باشد، گفت: با این روش اداره مجموعه کشور در مسیر دانش بنیان و اشتعال آفرینی حرکت کرده و در مجموعه‌های اقتصادی باید با شیوه‌های نوین به دنبال جذب سرمایه گذار و جلب اعتماد تجار و بازرگانان برای شکوفایی اقتصادی استان و کشور باشیم.

امام جمعه انزلی به ضررهای ناشی از سو مدیریت‌ها به کشور اشاره و تصریح کرد: اگر همه مجریان و ارکان‌نظام وظایف خود را بر اساس رهنمون‌های رهبری و تلاش دولت مردمی انجام دهند کشور هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم‌استفاده بهینه از ظرفیت دریا و بنادر در گیلان، افزود: در خصوص اشتغال در مجموعه‌های اقتصادی استان و بندرانزلی شرایط مطلوبی وجود ندارد و انتظار می‌رود در ادارات کلی همچون بنادر و دریانوردی و گمرک، اشتغال افراد بومی در اولویت امور قرار گیرد تا علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان، از ظرفیت و توانمندی آنان نیز برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.

کد خبر 5507839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha